| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
JanH
|
Geplaatst: zo jul 25, 2010 6:19 pm Onderwerp: Treffen 13-15 augustus Kotten |
|
|
Iemand zin om op te rijden vanaf Groningen/Friesland?
JanH  |
|
| Naar boven |
|
 |
Claes
|
Geplaatst: wo aug 04, 2010 9:31 am Onderwerp: samen oprijden naar Kotten |
|
|
Beste JanH en eventuele andere noorderlingen! Ik woon in het verbijsterend mooie buitengebied van Surhuizum (= ongev. 12 km ten noordoosten van Drachten) Als ik naar Kotten ga dan hoop ik in de loop van de vrijdagochtend te vertrekken. Zeg maar rondom 10.30 uur. Dokkum ligt wat ten noorden van mij. Dus zal ik koffie klaar hebben om ongeveer 10.00 uur die vrijdag?? En o ja, ik vermijd de snelwegen zo veel mogelijk. Dus met mij ben je wel wat langer onderweg. Mochten ook andre bullet-brom-ploffers samen willen oprijden vanuit Surhuizum, dan verneem ik dat nog wel !
groetjes Claes Dick de Jong  _________________ "Niet goed is ook wel eens goed !" |
|
| Naar boven |
|
 |
wide glide

|
Geplaatst: za aug 07, 2010 6:46 pm Onderwerp: paspoort |
|
|
moi Claes
vergeet je paspoort niet( ga je door grunn"vergeet dan niet te stempelen)
die had je in Annen niet nodig
hoe bevalt het Friese land.
cheers mate  _________________ moi
groet'n oet grun'n |
|
| Naar boven |
|
 |
Claes
|
Geplaatst: di aug 10, 2010 8:48 am Onderwerp: |
|
|
Moi !! of zoals ze hier in Fryslân zeggen: 'goeie'
Fryslân bevalt me boppe!! Ik zal provinsje Grunn' mijden als ik naar Kotten ga. Dan hoef ik ook niet te stempelen. 'k Heb 'gelukkig' nog geen meerijders want m'n bullet doet het niet!! Ik ben zwaar aan het mailen met PTM over mogelijke oorzaken. Mocht het me niet lukken het gestotter, geknal en gesputter te elimineren, dan mag ik 'em van Peter op m'n aanhangwagentje zetten voor vervoer naar Kotten. Misschien kan het daar (door hem) opgelost worden. Dat wordt dan de tweede keer dat m'n brommer met auto-ambulance naar het niet te overtreffen treffen gaat. (ha, ha : ). See you (hoe dan ook) in kotten !!
Groetjes Claes Dick _________________ "Niet goed is ook wel eens goed !" |
|
| Naar boven |
|
 |
douwe

|
Geplaatst: wo aug 11, 2010 3:34 pm Onderwerp: |
|
|
| Als dat aanhangertje achter die triumph zit kom je toch in stijl |
|
| Naar boven |
|
 |
Claes
|
Geplaatst: wo aug 11, 2010 4:31 pm Onderwerp: |
|
|
Douwe, hoe weet jij dat ik ook nog een Triumph heb ?? Heb ik nimmer gemeld.
Trouwens m'n Bullet op aanhangwagen is wellicht niet nodig. PTM had nog wat werkbare tips voor me .  _________________ "Niet goed is ook wel eens goed !" |
|
| Naar boven |
|
 |
douwe

|
Geplaatst: wo aug 11, 2010 4:53 pm Onderwerp: |
|
|
Had jij niet eerder een keer pech volgens mij een paar jaar terug
toen kwam je ook met de aanhanger en de triumph.
Ben verliefd op dat type auto`s vandaar dat ik dat niet vergeten ben. |
|
| Naar boven |
|
 |
Claes
|
Geplaatst: do aug 12, 2010 9:01 am Onderwerp: |
|
|
Douwe, dat was een MG-B,
En het klopt dat je in Veendam wat noeste uurtjes aan m'n Bullet hebt besteed. Wat je al niet deed voor me in ruil voor een biertje. Zal ik nimmer vergeten !!
Ik doelde op het feit dat ik inmiddels ook de trotse eigenaar ben van een heuse Triumph Scrambler 900 (van 2006). Dat is een motorfiets zonder trekhaak. M'n bullet loopt inmiddels weer wat beter. Vanavond de ontsteking nog een tikkeltje beter zien af te stellen en dan morgen hopelijk op dat vehikel en tentje richting Kotten. Pakken we samen weer een biertje  _________________ "Niet goed is ook wel eens goed !" |
|
| Naar boven |
|
 |
JanH
|
Geplaatst: zo aug 15, 2010 5:52 pm Onderwerp: Kotten |
|
|
Beste Claes Dick,
ik had je reactie gemist. Excuses! Ik ben gisteren gekomen met een maat en vandaag met een kater terug (beetje laat geworden). Was jij er ook?
Wellicht tot een volgend keer.
Groet
JanH |
|
| Naar boven |
|
 |
Claes
|
Geplaatst: di aug 17, 2010 12:00 pm Onderwerp: |
|
|
Dag Jan,
Ik had nog gekeken of ik je naam en tel nr. op de bekende namenlijst (ook wel 'pechlijst' genoemd) zag staan. Maar ik kwam Dokkum niet op de lijst tegen. Wellicht kunnen we de volgende keer wel samen oprijden ofzo. We zien wel. M'n motor liep in elk geval goed genoeg om de paarhonderd kilometer van het afgelopen weekend aan te durven. 'k Heb trouwens weer genoten van Kotten met muziek, barbeknoei, bier, vette brommers, goed weer en veel gezelligheid !! Ook weer mooi droog thuis gekomen en dat is nooit weg.
Naar de organisatie: "het was weer top!!"  _________________ "Niet goed is ook wel eens goed !" |
|
| Naar boven |
|
 |
|