NVT Woerden

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Enfield Actueel!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
douwe

BerichtGeplaatst: zo sep 24, 2017 08:31     Onderwerp: NVT Woerden Reageer met quote

Gisteren een leuke dag gehad in Woerden stond daar namens de RE club en eens een keer niet met de auto maar met de Enfield helemaal binnendoor.
Vanuit Den Oever naar Woerden precies 119 km volgens mijn navigatie ongeveer 2uur rijden ik wou er op tijd wezen dus om 5 uur mijn bed uit en om 6 uur op weg gegaan.
Dik van de mist rustig ploffend op weg, gewoon genieten is dat via Hoorn en oude E 10 dwars door Amsterdam (ja ja ben zelfs onder de arena door gegaan)Oudekerk aan de amstel (daar heeft iedereen een houtkachel kan je goed ruiken)reed ik om dik na negenen Woerden binnen.
Jan was er al gauw de banner opgehangen en wat boekjes uitgestald (meer kon ik niet meenemen)de pret kon beginnen.
De hele dag toch wel wat aanloop gehad, technische vragen, leden die even langs kwamen zelf een aantal keren even rondgelopen kijken of er nog wat lag onderdelen bedoel ik maar niets van een enfield .
Om 4 uur de boel weer ingepakt en naar huis met wat technische problemen (koppeling kabel stuk en geen navigatie meer) was ik 7 uur thuis

Een geslaagde dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Enfield Actueel! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: