Bullet 500 DeLuxe - Top-end revisie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Enfield Actueel!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
deWitF



Geregistreerd op: 15-7-2016
Berichten: 248
Woonplaats: Zaanstad

BerichtGeplaatst: di jun 19, 2018 13:06     Onderwerp: Reageer met quote

LeuvenT schreef:
De zuiger en kleppen zou ik bijna gewoon in de kast willen zetten... Very Happy


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


opa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LeuvenT



Geregistreerd op: 7-10-2014
Berichten: 180
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2018 20:05     Onderwerp: Reageer met quote

Volgende week gaat (afhankelijk van of ik een busje kan lenen) de Bullet naar een motorrevisie bedrijf hier in de buurt. Heb zelf niet het gereedschap om de zuiger te vervangen, dus ik breng de hele fiets zodat ze naast de kop ook meteen de cilinder aan kunnen pakken. Smile
_________________
1993 Enfield 500 DeLuxe
1983 Moto Guzzi V35 Imola
1977 Rover 2200TC
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LeuvenT



Geregistreerd op: 7-10-2014
Berichten: 180
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2018 14:49     Onderwerp: Reageer met quote

Motor staat inmiddels enige tijd daar.

Één van de klepzittingen viel er spontaan uit, hier moest dus een nieuwe voor besteld worden. Daarnaast bleek een van de klepgeleiders al een overmaat te zijn, stond ik met mijn niet-overmaat nieuwe klepgeleiders. Daarvoor vandaag ook een nieuwe besteld.

Nieuwe zuiger is gemonteerd, cilinder zou er vandaag weer op gaan (met verse pakking) en dan kan de Bullet weer retour. De kop zal ik volgende week of de week erna op kunnen halen wanneer ook de tweede klepgeleider en beide nieuwe kleppen zijn gemonteerd. Wat ik heb gezien zag er al érg goed uit allemaal. Cool
_________________
1993 Enfield 500 DeLuxe
1983 Moto Guzzi V35 Imola
1977 Rover 2200TC
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
deWitF



Geregistreerd op: 15-7-2016
Berichten: 248
Woonplaats: Zaanstad

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2018 15:00     Onderwerp: Reageer met quote

LeuvenT schreef:
Motor staat inmiddels enige tijd daar.

Één van de klepzittingen viel er spontaan uit, hier moest dus een nieuwe voor besteld worden. Daarnaast bleek een van de klepgeleiders al een overmaat te zijn, stond ik met mijn niet-overmaat nieuwe klepgeleiders. Daarvoor vandaag ook een nieuwe besteld.

Nieuwe zuiger is gemonteerd, cilinder zou er vandaag weer op gaan (met verse pakking) en dan kan de Bullet weer retour. De kop zal ik volgende week of de week erna op kunnen halen wanneer ook de tweede klepgeleider en beide nieuwe kleppen zijn gemonteerd. Wat ik heb gezien zag er al érg goed uit allemaal. Cool


1ste alinea: Dat was dikke pech zeg. Crying or Very sad
2de Ali: dat klinkt als een goed bericht. Laughing


opa
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LeuvenT



Geregistreerd op: 7-10-2014
Berichten: 180
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: wo jul 11, 2018 15:38     Onderwerp: Reageer met quote

Kost een paar euro extra, maar het zijn allemaal wel legitieme verklaringen voor het hoge olieverbruik en de andere ellende die ik heb gehad! opa

De backfires bij gas dicht die ik heb sinds het begin, komen dus waarschijnlijk door een lekkende uitlaatklep. Smile
_________________
1993 Enfield 500 DeLuxe
1983 Moto Guzzi V35 Imola
1977 Rover 2200TC
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Enfield Actueel! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

RedSilver 1.01 Theme was programmed by DEVPPL HTML Forum
Images were made by DEVPPL Photoshop Forum