Hardenberg

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Enfield Actueel!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
douwe

BerichtGeplaatst: zo okt 01, 2017 11:44     Onderwerp: Hardenberg Reageer met quote

Speuren naar onderdelen volgende week in Hardenberg moet nog wat specifieke onderdelen hebben voor kabels en smeernippels kijken of het daar aanwezig is
Bandjes zijn ook welkom een aantal jaren terug kocht ik daar een Heidenau voor 45 euro met gratis binnenband bandje is nu op
Boutjes en moertjes ook altijd welkom moet er wel bij zeggen dat Hardenberg ook meer brommer spullen heeft was verleden week in woerden ook het geval
Heb die meuk die ik had zo in de kliko gegooid jaren terug na afsluiting van mijn brommer periode als ik nu zie wat ze er voor vragen tss.
Echt RE onderdelen weinig kans denk ik maar er is daar altijd wel een leuke sfeer en de patat is ook goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
WalhofF

BerichtGeplaatst: zo okt 01, 2017 15:22     Onderwerp: Reageer met quote

Kan helaas volgende week niet. Kom er al jaren.
Misschien dat Motorwerk er dit jaar staat met een stand. Hebben er in het verleden wel eens gestaan.
Markt is volgens mij dit jaar wel op een nieuwe locatie, dus niet meer bij Manege de Boshoek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
douwe

BerichtGeplaatst: za okt 07, 2017 12:46     Onderwerp: Reageer met quote

Was onderweg maar ik was bij lelijkstad al zeiknat dus weer terug naar huis gegaan dus geen Hardenberg maar evengoed lekker geploft met de bullet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Enfield Actueel! Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: